February 5, 2012

banyaknya contest / GA . :'(


Views
hew hew , salam ahad girls , boys . hari nie hari ahad pertama aku bangun awal . semata mata nak tengok elly dan epit episod kemuncak hari nie ! okay , berdasarkan tajuk kat atas , aku sedih + jeles pun ada tengok blogger blogger lain dapat join contest / GA banyak banyak .

aku dah tak boleh nak join dah . sebab hari selasa last aku dekat rumah nie . nak pindah ke rumah kedua aku kat asrama SMV sungai buloh . 2 minggu sekali je boleh balik . okay , reasonnya lagi , kalau aku join , lepas tu ada apa apa update , comfirm aku tak dapat tahu punya kan . tak pasal pasal burn je contest / GA yang aku join .

dulu boleh lah aku join sampai 6 7 pagi tak tidur sebab carik contest banyak banyak . memang tak dinafikan la satu hari 10 kali bukak facebook , twitter , blog .

bila aku tengok dekat dashboard , alahai banyaknya blogger buat contest walaupun cuti 4 hari nie . memang rasa sedih lah sebab tak dapat join . nak buat macammana kan ? aku hanya mampu tengok entry contest / GA korang yang korang selalu buat sticky post tu . kuikui !

churp churp aku pun dah malas nak jenguk . haih , beratnya nak tinggalkan rumah . takpelah kayy . aku tumpang gembira pada sesiapa yang jadi pemenang tu . tahniah yayangg . okaybye .
Terima Kasih Terima Kasih Terima Kasih . :)

0 comments: