January 1, 2012

blogger , happy new year . :)


Views
happy new year malaysian . :)

takde , dekat dashboard aku semua cerita pasal tahun baru . aku pun nak jugak . nak bagitahu , dah 8 kali aku tengok ulangan maharaja lawak mega dekat 188 a.k.a HD . #puihh !

hari nie , aku tak pergi dataran merdeka . boss malas nak bawak . kay finee laa kan . aku ajak abah gi ngeteh (singkatan minum teh ) . nak lagi syok ? aku jemput Aiman sekali <3 . dok wat gapo , ngeteh sambil tengok bola chelsea vs aston villa . kalau tiap tiap tahun aku pegi dataran merdeka tengok bunga api ohh . tapi tahun nie , takpe aku paham . aku kan dah tua . tak layak nengok bunga api dah . :P apa apa pun seronok aku tengok anak menantu dengan bapak mertua dok ngeteh sama sama . :O

dah tak tahu nak kongsi apa . korang kalau bosan baca lah balik entry nie sampai lebam mata . (Y) dadaa .

HAPPY NEW YEAR ! boom kebaboom . *bunyi mercun . :D

Terima Kasih Terima Kasih Terima Kasih . :)

9 comments:

Badrina Ibtisam said...[My Reply]

Happy new year awak!! :)

Nur Zulaikha said...[My Reply]

kira ok lettew berbaik dgn bakal bapak mertua . lau ad ayh ak hmm ak tatau ap yg jdi .

Shaidatul Aireen said...[My Reply]

@Nur Zulaikha ,lagi lah riuh ea . :P

Nura Veronica said...[My Reply]

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
untung laa dia update pasal new year.. Haha, xD

Shaidatul Aireen said...[My Reply]

@Nura Veronica , haha !

ikki said...[My Reply]

happy new year kawan baru ! :)

Shaidatul Aireen said...[My Reply]

@ikki , happy new year too sayangg . :)

Stacy Hanza said...[My Reply]

happy new year dear :) bdw follow u xo

Shaidatul Aireen said...[My Reply]

@Stacy Hanza , thanks for follow . :)