August 12, 2012

tragiss !


Views
heyy korang . lama kan tak update blog . kalau korang tanya berapa lama , dah taubat aku nak menjawab nya . ada cerita nak kongsi . berdasarkan tajuk , aku nak tanya korang ? terkejut tak baca tajuk atas tu ? *krik krik krik . k .

tanggal 5 ogos 2012 , aku accident pun adoi ter ber . sorry , takde satu kenderaan pun yang langgar aku . aku yang buat accident sendiri . aku jatuh motor lah kawan . but , bukan jatuh while tengah tunggang . jatuh time motor tak bergerak je .


kesan luka dekat kaki kiri . biasa biasa je bagi penunggang motosikal yang lain , tapi teruk bagi aku . heyy kemon lah . aku just terlupa nak tongkat motor je . motor disengetkan dan jatuh . kaki terhimpap and tersagat dekat batu jalan . hm , dah seminggu dah macam gini . takpe . saya kuat . puih !

semoga saya cepat sembuh :)

Terima Kasih Terima Kasih Terima Kasih . :)

0 comments: