March 11, 2012

Patah Beribu - Ribu .


Views

khas untuk kawan kawan 4PPN1 and dorm 1C . cerita karut je . nak menangis boleh tapi kalau nak gelak , jangan buat . :P

jap tajuk entry nie takyah korang ambil kisah sangat . sebab dah lama aku nak mention ayat tu .

kay fine lah kan sekarang aku dah tak boleh jadik macam blogger blogger lain . dah sebulan aku tinggalkan blog aku kan . duduk asrama mana boleh sentuh barang barang tersayang ye dak .jujur ku akui amboihh , aku jeless bila bukak je dashboard bukan main banyak contest / GA yang blogger buat . kalau dulu aku boleh join . tapi sekarang takde makne dah .

dah sebulan aku dekat sekolah baru . mana ? alahh , itu Sekolah Menengah Vokasional Sungai Buloh tu . tak sangka kan , lepas aku masuk situ , tiba tiba budak sebelah blok rumah aku pun masuk situ jugak . memang malu lah kan .

duduk asrama bukan macam duduk rumah berr . dekat rumah korang boleh goyang kaki , mak panggil buat keje , korang buat buat tidur . *dandan mak panggil tu la mata korang automatik terpejam . chaiyokk !

kalau dekat asrama , hidup aku teratur lah jugak . lain macam dekat rumah . but , dekat sekolah lain , dekat asrama lain . seronok jumpa kawan baru . nasib aku lah dapat kawan yang tak sombong kan . nasib aku jugak lah dapat mulut yang jarang tutup bila duduk dalam kelas . *bukan maksud 'ternganga' cuma banyak cakap je .

kalau dekat asrama , aku dapat sembang sembang sikit dengan kakak senior . semuanya baik baik belaka . jadah apa pulak tak percaya ? try lah duduk asrama . nak takut apa ? sama je macam korang duduk rumah . cuma takde handphone , takde laptop , takde mak ayah je lah . *don't cry !

takde aku memang suka bersembang panjang panjang dengan korang . saja je . motif sebenar aku update nie cuma aku nak kenalkan kawan kawan baru aku dekat SMV Sungai Buloh . berapa banyak ? alah tak banyak . dalam 1500000+ je . *gurau . tolong lah . aku nie jenis yang malas nak copy paste . kira halal lah yang korang dah tahu aku dah ada kawan dekat sekolah sana kayy . (Y)

okay lah dah lah tu kot . lagi sebulan aku mari sini kalau niat dihati nak kongsi cerita aku kongsi lah . cerita budak asrama memang bosan . *kerap merendah diri . itu lagi cun bukan . untuk kawan kawan baru , aku sedang dalam proses untuk menyayangi korang semua . ecehh , puihh ! dadaaa !



Terima Kasih Terima Kasih Terima Kasih . :)

0 comments: