March 12, 2012

1st Giveaway Forever Young By Nazihah Hsn .


Views


UPDATED !
KENAPA SAYA NAK PENSEL CASE HANDMADE TU ?

saya nak pensel case handmade awak tu sebab : kawan kelas saya ada jugak pakai pensel case ada tulis nama dia . comel je pensel case dia . huhu . rasanya dah 10 kali niat hati saya nak tanya kat dia mana dia dapat pensel case tu . tapi saya diam je . kalau dalam sehari tu ada lah saya sentuh pensel case dia tu . yelah kan omeyy . insyaAllah kalau dapat memang saya bawak pegi sekolah . alhamdulillah . huhu . dengar tak cerita saya yang hebat nie ? ecehh . kayy dada .

Terima Kasih Terima Kasih Terima Kasih . :)

2 comments:

Atiynn Atyra said...[My Reply]

Thanks Tag Saya :))

Nur Nazihah Hassan said...[My Reply]

sory dear. .ade updated. .
http://nanatwinkleaway.blogspot.com/2012/03/1st-giveaway-forever-young-by-nazihah_05.html