January 20, 2012

Gossip Boys !


Views
mintak tolong awak . klik sini dan sini . terima kasih . :)


selalunya kita dengar perempuan je yang banyak bergossip , banyak bersembang kankan ? lepas tu ramai pulak yang kata lelaki takkan terjebak dengan dunia gossip nieyh . tettt ! korang salah . heyy , realiti okayy . benda nie berlaku , dekat sekolah . depan mata aku . cekidaut .

pagi pagi kena beratur dekat tapak perhimpunan kan . lepas tu kata si cikgu kalau tak beratur dekat kelas masing masing , bising , degil bagai , kena panggil naik atas pentas . bersembang pulak dekat atas pentas . bagi aku itu memang menakutkan . tapi bagi 2 orang lelaki cina nie , dia anggap benda tu biasa je . -,-

korang tahu kan tapak perhimpunan tu bukannya besar mana , so sempit lah kan . ada lah 2 orang lelaki cina nie seeeeeeeeeeeeeeebok dengan cerita dia . yang cikgu dah memekik suruh diam . aku dah lah getar lutut sebab cikgu asyik pandang aku je ( sebab cina tu depan aku ) . tanpa memikirkan badannya yang besar tuu , aku beranikan diri sound si gemok tu !

aku : weyy kau boleh diam tak ? nak berhujah jangan depan aku la !
cina : siapa ? lu ka bising ? wa tadak bising maa .
aku : gemok ! ikan buntal !

kan dah keluar ayat gitu . siapa tak geram ?! aku bukan lah nak kutuk dia gemuk ke apa . sebab dah memang besar badannya . sampai aku pun tak nampak barisan kelas aku sebab badan dia dah tutup barisan aku . aku time tu pun tengah badmood dengan penatnya jalan kaki dalam hujan ! badan dah bau tungkik aku pun .

tengok aku cakap , lelaki pun boleh bergossip . macam cina tu , aku tak tahu lah apa yang dia hebohkan sampai kalau boleh satu hari tak bersembang dengan kawan dia tak sah ! nasib dia besar kalau tak dah lama aku tunjal kepala kau !

Al-Fatihah untuk arwah Izwan Pilus . :'(

Terima Kasih Terima Kasih Terima Kasih . :)

4 comments:

SITI NUR AMIRAH ! said...[My Reply]

hahax . kkdg lelaki lki lg byk molot dri pompuan =='
#Al-Fatihah . Cam xcaye je dy da meninggal :(

Nur Zulaikha said...[My Reply]

terbaik .

Nabilah said...[My Reply]

beraninye Aireen!! bagoz2x.. :)

Shaidatul Aireen said...[My Reply]

@Nabilah , kalau dah geram , automatik jadik berani . :D